Subject: FW: MTÜ Magna Memoria toetuse kasutamise tegevusaruanne
From: "JM info Shared MB"
To: "JM info Shared MB"
Date: Wed, 17 Jan 2024 09:28:12 +0200

From: Eve Pärnaste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 16, 2024 4:45 PM
To: Katrin Välimäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: MTÜ Magna Memoria toetuse kasutamise tegevusaruanne

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Vabandust, ei märganud, et konteiner jäi allkirjastamata...

Saadan allkirjastatud aruande.

2023. aastal kasutasime toetusest ära 15963 eurot ja 94 senti.

Lugupidamisega

Eve Pärnaste

MTÜ Magna Memoria juhatuse liige

Kontakt Katrin Välimäe (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 16. jaanuar 2024 
kell 08:09:

Austatud Eve Pärnaste

Tänan aruande eest! Märkasin, et digikonteiner on allkirjata. Palun aruanne 
allkirjastada ning uuesti edastada.

Ühtlasi palun infot, mis summas on MTÜ Magna Memoria 2023. aastal saadud 
toetust kasutanud ning kui suur on jääk, mille kasutamine jätkub 2024. 
aastal.

Lugupidamisega

Katrin Välimäe
Finantsanalüütik
Justiitsministeerium
57704353
www.just.ee <http://www.just.ee>

From: Eve Pärnaste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 16, 2024 3:37 AM
To: Katrin Välimäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: MTÜ Magna Memoria toetuse kasutamise tegevusaruanne

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan digitaalselt allkirjastatud toetuse kasutamise tegevusaruande.

Lugupidamisega

Eve Pärnaste

MTÜ Magna Memoria juhatuse liige